BurakYaziyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz Bizle Oyunmu Oynuyorsunuz.. Kaç 2 Günler Geçti.


inforesim


Yazılım bitmiştir arkadaşlar, Havuzu besleyen botların yazımı kalmıştır (Sistem ait bot vs. bitti) ve Bir de css ve Jquery hatası var 1-2 tane onları bitirilince (Yarın bitecek). Ardından test edilmeye başlanacaktır ve 2 gün içinde piyasaya sunulacaktır (1-2 yeri unutmuşum, Hangi tuşlarla oynanır vs. Onlarıda bitirdim). Gördüğünüz hata var ise Bildirirseniz çok iyi olur.


inforesim

Bir çok hata giderildi, Pazartesi son elden geçirme için ben teslim edeceğim(Her şeyi bitirip). Pazartesinden sonraki 2 gün içindede yayınlanır sanırım.
+ Yazılım deneme için teslim edilmiştir. 2-3 güne denemeler biter sanırım (test ediliyor).


benim dedigim şeye geldik..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:00:36 -->-> Daha önceki mesaj 12:59:16 --

Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Çıkış Tarihini Kesinleştirseniz Artık İyi Olacak 2-3 gün deneme süresi diyorsunuz ama süre giderek uzuyor.Kolay bir iş değil ama bekleyenlerde artık çok sıkıldı...
benim dedigim şeye geldik..