İl dışından yeni geldim, Oyun scriptini yaptıran arkadaşla da görüştüm. Detaylı bir analiz yapılıyor ve Hataların listesi çıkmış durumda. Yarın hatalara başlayacağım, Hatalar dan sonra da seo ayarları yapılacak ve Piyasaya sunulacak.
Bu saatten sonra yazılacak, "Çıkmayacak", "Çıkacağı Yok" gibi cümleler kurmanın da manası yok. Hatalar giderilen bir yazılım ve Demosu çıkmış bir yazılım.
Sonuç itibariyle, Konuyu kilitletiyorum. Hata tespit eden arkadaş var ise Bana PM atarsa ilgilenirim. Yazılım çıkınca da, Tekrar bu kategoride yayınlayıp reklamlar vereceğiz zaten.