• 16-11-2012, 22:16:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    spetsnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki soruma da cevap alamadım,
    • görüş istemişim görüş yok
    • bu bir dezavantaj mıdır
    Nasıl Görüş Yok ? .

    Görüşüm Hazır Tema !

    Ben Web Yazılım Yaptığım İçin İşi Bildiğim İçin Birisi Bana Bu Tema İle Gelse Kuşkulu Bakarım Bu Adam Ne Kadar Bu İşi Biliyorda Hazır Tema Kullanıyor Derim Ama İşi Bilmeyen İçin Normal Tema
  • 16-11-2012, 22:24:12
    #11
    Temanın hazır olması ilk benimde dikkatimi çekti ama temadan ziyade işleyişi önemlidir yazılım ayağında. İşleyişi iyi olduktan sonra herhangi bir sorun olacağı kanısında değilim.

    Admin panellerde çok hazır tema kullandım hatta ajanslar direk hazırları kendileri verdiler admin panel yazıp verdim sıkıntı değil bence.
  • 17-11-2012, 13:46:33
    #12
    SüleymanYılmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl Görüş Yok ? .

    Görüşüm Hazır Tema !

    Ben Web Yazılım Yaptığım İçin İşi Bildiğim İçin Birisi Bana Bu Tema İle Gelse Kuşkulu Bakarım Bu Adam Ne Kadar Bu İşi Biliyorda Hazır Tema Kullanıyor Derim Ama İşi Bilmeyen İçin Normal Tema
    anlıyorum sizi ama o devir kapandı hocam çağı yakalamaya çalış. müşteri sonuca bakar, onun dışında (en azından admin paneli alt yapısı) kopyamı sıfırdan mı yazılmış bakmaz.

    UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temanın hazır olması ilk benimde dikkatimi çekti ama temadan ziyade işleyişi önemlidir yazılım ayağında. İşleyişi iyi olduktan sonra herhangi bir sorun olacağı kanısında değilim.

    Admin panellerde çok hazır tema kullandım hatta ajanslar direk hazırları kendileri verdiler admin panel yazıp verdim sıkıntı değil bence.
    sizede katılıyorum bu iş defile-manken ilişkisine benzer. çok iyi bi kıyafet tasarlarsınız ve ünlü bi mankenle birlikte podyuma sürersiniz. işi yapan ana faktör yazılım ve yazılım kalitesi olduğu için biz vaktimizin çoğunu buna adamak istedik. bu nedenle hazır tasarım kullanmaktan çekinmiyoruz.
  • 22-11-2012, 22:35:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    3 senedir birçok kişi rehber scripti arıyor. Koskoca internette adam gibi bir script yok. Bir kişi de çıkıp programlamadı. Millet w*rezlerle zaman kaybetti.
    Umarım siz yi bir şey ortaya kyarsınız.
  • 23-11-2012, 01:35:26
    #14
    pm attım bakarmısınız
  • 23-11-2012, 14:04:54
    #15
    Resen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım bakarmısınız

    PM'iniz yanıtlandı hocam yardımcı olmaya çalışacağım projenize.
  • 26-11-2012, 21:51:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir şeye benziyo paylasım icin teşekkürler
  • 29-11-2012, 20:10:31
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çamur at izi kalsın buna deniliyor sanırım kendisi ne kadar uzman bir PHP yazarı acaba? İlham hiç mi almamış neyse saptırmayalım konuyu!

    Arkadaşım çalışmana devam et işleyiş olarak güzel gidiyor tema hazır vs. parasını verip aldıysan sorun yok anladın beni

    Yalnız tema böyle değildi normalde tarayıcıyı daralttığında temada daralıyordu sende daralma yok bilgine...
  • 30-11-2012, 01:09:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Admin panelini hazır kullanmamak bence hamallık. Önemli olan dış mimari. Bilen biri için "SüleymanYılmaz" haklı. Ama birde ana tasarımı hazırladıktan sonra görüşlerimizi yazalım. Daha fazla özellik eklenebilir siteye bu arada.