spetsnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iki soruma da cevap alamadım,
  • görüş istemişim görüş yok
  • bu bir dezavantaj mıdır
Nasıl Görüş Yok ? .

Görüşüm Hazır Tema !

Ben Web Yazılım Yaptığım İçin İşi Bildiğim İçin Birisi Bana Bu Tema İle Gelse Kuşkulu Bakarım Bu Adam Ne Kadar Bu İşi Biliyorda Hazır Tema Kullanıyor Derim Ama İşi Bilmeyen İçin Normal Tema