Admin panelini hazır kullanmamak bence hamallık. Önemli olan dış mimari. Bilen biri için "SüleymanYılmaz" haklı. Ama birde ana tasarımı hazırladıktan sonra görüşlerimizi yazalım. Daha fazla özellik eklenebilir siteye bu arada.