çamur at izi kalsın buna deniliyor sanırım kendisi ne kadar uzman bir PHP yazarı acaba? İlham hiç mi almamış neyse saptırmayalım konuyu!
Arkadaşım çalışmana devam et işleyiş olarak güzel gidiyor tema hazır vs. parasını verip aldıysan sorun yok anladın beni
Yalnız tema böyle değildi normalde tarayıcıyı daralttığında temada daralıyordu sende daralma yok bilgine...