• 27-09-2012, 21:40:14
    #10
    super olmuş hocam ellerine sağlık .
  • 27-09-2012, 21:42:33
    #11
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper ekledim siteme hemen.

    Solariz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    super olmuş hocam ellerine sağlık .

    Saoalsun arkadaşlar.. Beğenmenize sevindim...
  • 27-09-2012, 21:43:41
    #12
    Yalnız ben wp sorun yaşıyorum dosyları ana dizine atyorum sitede intro açılıyor ancak intro geç butonu çalışmıyor sorun ne olabilir.
  • 27-09-2012, 22:04:50
    #13
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız ben wp sorun yaşıyorum dosyları ana dizine atyorum sitede intro açılıyor ancak intro geç butonu çalışmıyor sorun ne olabilir.
    Kodlarda zaman ayarını değiştirin..

    Aşağıdaki gibi olsun..

    <SCRIPT language=javascript>
        function startAd(){
    
            setTimeout('rD();',149*1000);
            cD();
        }
    
        var stop=1;
        var time=149;
        var iCK=1;
  • 29-09-2012, 00:48:57
    #14
    Güzel olmuş. Teşekkürler.
  • 29-09-2012, 09:05:14
    #15
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş. Teşekkürler.
    Saolasın dostum
  • 29-09-2012, 14:07:17
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalışma için tebrik ve teşekkür ediyorum.
    İstiklal marşının bu şekilde söylenişini daha önce duymuştum. Hakikaten çok güzel. Mevcut haliyle cümlelerin bölündüğü, anlamsız hale büründüğü şekilde söylenmiyor. Gerçekten coşkulu bir marş havasında ve cümleler anlamlarını buluyorlar. Dilerim bu şekilde söylenmeye başlar.
  • 29-09-2012, 14:27:40
    #17
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma için tebrik ve teşekkür ediyorum.
    İstiklal marşının bu şekilde söylenişini daha önce duymuştum. Hakikaten çok güzel. Mevcut haliyle cümlelerin bölündüğü, anlamsız hale büründüğü şekilde söylenmiyor. Gerçekten coşkulu bir marş havasında ve cümleler anlamlarını buluyorlar. Dilerim bu şekilde söylenmeye başlar.
    Mevcut halini de kaldırmayı düşünüyorlarken bu şekilde mehteran tarzına geçileceğini sanmıyorum..

    Ama inşallah dediğiniz gibi olur.
    Şimdiki hali evet heceler bölündüğü için anlam bozuk oluyor.

    Bağımsızlık adına yazıldığından her haliyle coşkulu yine de..
  • 29-09-2012, 20:07:54
    #18
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerine sağlık güzel olmuş ama İstiklal Marşımızın bu şekilde söylenmesi bence doğru değildir...Lütfen gerçek istiklal marşımızı koyarsanız sevinirim....

    Duyarlı davranışınızdan dolayı tebrik ederim.
    Katılıyorum bencede uygunsuz öyle söylemek.