YazılıPlan Şehitler Ölmez Flash İntrosu (YENİ)
20
●4.290
- 27-09-2012, 21:42:33gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Solariz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saoalsun arkadaşlar.. Beğenmenize sevindim... - 27-09-2012, 22:04:50Kodlarda zaman ayarını değiştirin..gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşağıdaki gibi olsun..
<SCRIPT language=javascript> function startAd(){ setTimeout('rD();',149*1000); cD(); } var stop=1; var time=149; var iCK=1; - 29-09-2012, 14:07:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çalışma için tebrik ve teşekkür ediyorum.
İstiklal marşının bu şekilde söylenişini daha önce duymuştum. Hakikaten çok güzel. Mevcut haliyle cümlelerin bölündüğü, anlamsız hale büründüğü şekilde söylenmiyor. Gerçekten coşkulu bir marş havasında ve cümleler anlamlarını buluyorlar. Dilerim bu şekilde söylenmeye başlar. - 29-09-2012, 14:27:40Mevcut halini de kaldırmayı düşünüyorlarken bu şekilde mehteran tarzına geçileceğini sanmıyorum..SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama inşallah dediğiniz gibi olur.
Şimdiki hali evet heceler bölündüğü için anlam bozuk oluyor.
Bağımsızlık adına yazıldığından her haliyle coşkulu yine de.. - 29-09-2012, 20:07:54Katılıyorum bencede uygunsuz öyle söylemek.fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle