fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ellerine sağlık güzel olmuş ama İstiklal Marşımızın bu şekilde söylenmesi bence doğru değildir...Lütfen gerçek istiklal marşımızı koyarsanız sevinirim....

Duyarlı davranışınızdan dolayı tebrik ederim.
Katılıyorum bencede uygunsuz öyle söylemek.