Konu
YazılıPlan Şehitler Ölmez Flash İntrosu (YENİ)
29-09-2012, 20:07:54
#18
ozany
fistikTUBE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ellerine sağlık güzel olmuş ama İstiklal Marşımızın bu şekilde söylenmesi bence doğru değildir...Lütfen gerçek istiklal marşımızı koyarsanız sevinirim....
Duyarlı davranışınızdan dolayı tebrik ederim.
Katılıyorum bencede uygunsuz öyle söylemek.