ozany adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni bestelenen marş daha coşkulu, benim çok hoşuma gitti. Ancak isteyen değiştirebilir.
İsteyenler alttaki flash kodunun içine şu linki ekleyerek ordaki linki silerlerse normal istiklal marşımız eklenecektir.
http://s1.directupload.net/images/120929/zfpeo7y4.swf