• 29-09-2012, 20:33:55
    #19
    ozany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum bencede uygunsuz öyle söylemek.

    Yeni bestelenen marş daha coşkulu, benim çok hoşuma gitti. Ancak isteyen değiştirebilir.

    İsteyenler alttaki flash kodunun içine şu linki ekleyerek ordaki linki silerlerse normal istiklal marşımız eklenecektir.

    http://s1.directupload.net/images/120929/zfpeo7y4.swf
  • 30-09-2012, 10:00:35
    #20
    güzel olmuş kullanacam saolasın..
  • 02-10-2012, 13:49:05
    #21
    Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar..