Çalışma için tebrik ve teşekkür ediyorum.
İstiklal marşının bu şekilde söylenişini daha önce duymuştum. Hakikaten çok güzel. Mevcut haliyle cümlelerin bölündüğü, anlamsız hale büründüğü şekilde söylenmiyor. Gerçekten coşkulu bir marş havasında ve cümleler anlamlarını buluyorlar. Dilerim bu şekilde söylenmeye başlar.
Mevcut halini de kaldırmayı düşünüyorlarken bu şekilde mehteran tarzına geçileceğini sanmıyorum..
Ama inşallah dediğiniz gibi olur.
Şimdiki hali evet heceler bölündüğü için anlam bozuk oluyor.
Bağımsızlık adına yazıldığından her haliyle coşkulu yine de..