• 05-11-2010, 21:11:10
    #10
    Konunun saptırmanın alemi yok konu kilit botu buldum
  • 05-11-2010, 21:36:29
    #11
    işte senin gibiler botu bulup paylaşmadığından yine sen gibiler nerde bot ya yok bot diye ağlanıyor ^^
  • 05-11-2010, 22:04:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun saptırmanın alemi yok konu kilit botu buldum
    Konu saptırmıyoruz
  • 05-11-2010, 23:27:26
    #13
    arkadaşlar sinirlenmeye, hır çıkarmaya gerek yok.

    prensip olarak bota karşı bir insanım. (kullanmam demiyorum. yazmam, dağıtmam, bundan para kazanmam).

    bu yüzden bot isteklerine cevap vermediğim için kusuruma bakmayın
  • 05-11-2010, 23:56:31
    #14
    bak adam ağlandı nerde bot yok tek tek ekliyoruz vs vs diye.sonra tamam buldum dedi gitti.

    hani nerde bot,bulduysan ekle bu kadar asalaklık olurmu.işimi gördüm hadi yallah.

    şahsen botla ve scriptle alakam yok konuya girip bu adamın bu asalak tavrını görünce (asalak=sömürgen, hep alıp hiç birşey vermeyen bencil) şartellerim attı.