arkadaşlar sinirlenmeye, hır çıkarmaya gerek yok.

prensip olarak bota karşı bir insanım. (kullanmam demiyorum. yazmam, dağıtmam, bundan para kazanmam).

bu yüzden bot isteklerine cevap vermediğim için kusuruma bakmayın