Konu
Nelph 1.2 İÇİN BOT İSTİYORUZ ARTIK
05-11-2010, 23:27:26
#13
NeLph
arkadaşlar sinirlenmeye, hır çıkarmaya gerek yok.
prensip olarak bota karşı bir insanım. (kullanmam demiyorum. yazmam, dağıtmam, bundan para kazanmam).
bu yüzden bot isteklerine cevap vermediğim için kusuruma bakmayın