Konu
Nelph 1.2 İÇİN BOT İSTİYORUZ ARTIK
05-11-2010, 21:36:29
#11
Gwindor
işte senin gibiler botu bulup paylaşmadığından yine sen gibiler nerde bot ya yok bot diye ağlanıyor ^^