bak adam ağlandı nerde bot yok tek tek ekliyoruz vs vs diye.sonra tamam buldum dedi gitti.
hani nerde bot,bulduysan ekle bu kadar asalaklık olurmu.işimi gördüm hadi yallah.
şahsen botla ve scriptle alakam yok

konuya girip bu adamın bu asalak tavrını görünce (asalak=sömürgen, hep alıp hiç birşey vermeyen bencil) şartellerim attı.