• 30-07-2010, 17:43:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sagol baskan
    ısıme yarayacak bı paylaksımn
  • 30-07-2010, 21:03:33
    #11
    paylasim icin Tesekkür ederim Arkadasim...

    db Bilgilerini Girerken Vbulletin icin Kullandigimiz db Bilgilerini mi Girmemiz Gerekiyor.Yada Ayri Bir hesap acayim..
  • 31-07-2010, 01:40:11
    #12
    Heh şimdi oldu Teşekkürler.
  • 31-07-2010, 08:43:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    surekli çalışıyor gosteriyor ve her hangi bir gelişme yok.

    surum 3.8.4
  • 31-07-2010, 10:17:53
    #14
    Selamlar arkadaşlar, eğer şimdi vereceğim ayarları tam olarak yaptıysanız ve yine çalışmıyorsa. O siteden konu çekemiyorsunuz demektir. PM ile ulaşırsanız konu çekebileceğiniz kaynaksız bir site verebilirim.

    ayarlar.php'den Forumunuzda konular kimin hesabına eklenecekse onu ayarlayın.

    // Foruma verileri ekleyecek kullanıcı ismi
    $forum_member="Walkie";

    Bot adresini sonunda / olacak şekilde ayarlayın.

    // Bot adresi
    $bot_adres="http://localhost/forum/bot/";

    Lütfen buraya dikkat ediniz site adresi girerken %100 sonuna / işareti koyunuz.

    bilgiler.php'de Şu kısma kendi db ayarlarınızı yazın.

    $mysqlhost="localhost";
    $mysqluser="kullanici";
    $mysqlpass="123456";
    $mysqldatabase="forum";

    DB ayarlarını yanlış yaparsanız hiçbir işlem yapamazsınız, kullanamazsınız.

    DB ayarlarını yaptıktan sonra bot sayfasına gidin,
    Veritabanı tablosunu kurmak için buraya tıklayın yazar tıklayıp /installphp'den veritabanına tabloları ekleyin.

    Bu kadar, eğer dediğim gibi bütün ayarları yaptığınızdan eminseniz ya bir yeri atlıyorsunuzdur, ya da konu çekmek istediğiniz sitede koruma vardır. PM'den ulaşın kaynaksız konu çekebileceğiniz 1 site vereyim.

    Saygılar.
  • 31-07-2010, 12:00:04
    #15
    GOOGLE PARTNER🚀DİJİTAL1
    pm attım arkadaşa yardımcı olsun bot çalışıyor sağolun
  • 31-07-2010, 12:02:18
    #16
    Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım arkadaşa yardımcı olsun bot çalışıyor sağolun
    Teşekkürler.
  • 31-07-2010, 12:40:56
    #17
    Bazı arkadaşlar, Kullanici Adi / Sifre bölümüne kendi sitesinin bilgilerini giriyormuş. Arkadaşlar karşı tarafta ki yani konu çekmek istediğiniz sitenin bilgilerini yazacaksınız. Aksi takdirde tabi ki normal olarak hata alırsınız.

    Saygılar.
  • 01-08-2010, 00:24:43
    #18
    Sadece tasarım değişmiş bu bot baskasına ait hocam bilginize.