sagol baskan
ısıme yarayacak bı paylaksımn
vBulletin Walkie Konu Çekim Botu
20
●1.670
- 30-07-2010, 17:43:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 30-07-2010, 21:03:33paylasim icin Tesekkür ederim Arkadasim...
db Bilgilerini Girerken Vbulletin icin Kullandigimiz db Bilgilerini mi Girmemiz Gerekiyor.Yada Ayri Bir hesap acayim.. - 31-07-2010, 10:17:53Selamlar arkadaşlar, eğer şimdi vereceğim ayarları tam olarak yaptıysanız ve yine çalışmıyorsa. O siteden konu çekemiyorsunuz demektir. PM ile ulaşırsanız konu çekebileceğiniz kaynaksız bir site verebilirim.
ayarlar.php'den Forumunuzda konular kimin hesabına eklenecekse onu ayarlayın.
// Foruma verileri ekleyecek kullanıcı ismi
$forum_member="Walkie";
Bot adresini sonunda / olacak şekilde ayarlayın.
// Bot adresi
$bot_adres="http://localhost/forum/bot/";
Lütfen buraya dikkat ediniz site adresi girerken %100 sonuna / işareti koyunuz.
bilgiler.php'de Şu kısma kendi db ayarlarınızı yazın.
$mysqlhost="localhost";
$mysqluser="kullanici";
$mysqlpass="123456";
$mysqldatabase="forum";
DB ayarlarını yanlış yaparsanız hiçbir işlem yapamazsınız, kullanamazsınız.
DB ayarlarını yaptıktan sonra bot sayfasına gidin,
Veritabanı tablosunu kurmak için buraya tıklayın yazar tıklayıp /installphp'den veritabanına tabloları ekleyin.
Bu kadar, eğer dediğim gibi bütün ayarları yaptığınızdan eminseniz ya bir yeri atlıyorsunuzdur, ya da konu çekmek istediğiniz sitede koruma vardır. PM'den ulaşın kaynaksız konu çekebileceğiniz 1 site vereyim.
Saygılar.
Teşekkürler.