• 29-07-2010, 16:27:45
    #1
    Bu konunun satışını çıkartmıştım, bir arkadaşımın haylazlığı (kod çalması) yüzünden ban cezası almıştım, cezam bitti ve özür dilemek amacıyla botu ücretsiz dağıtıyorum.

    vBulletin Walkie Bot Özellikler;
    • Bir kategoride ki bütün konuları çekebilme.
    • İstediğiniz bir kategoriden istediğiniz bir konuyu çekebilme.
    • Konuda ki cevapları çekebilme.
    • Konuda ki resimleri sorunsuz çekebilme.
    • Konuda ki tagları sorunsuz çekebilme. (Tag varsa.)
    • Konuda ki attachmentleri sorunsuz çekebilme.
    • Çok kolay bir sisteme sahiptir.
    • vBulletin sistemlerinden hemen hemen hepsinden sorunsuz çekiyor. (%5'lik bir oran ile çekemediği site olabilir.)
    • Bazı sitelerden konu çekerken kişinin imzasınıda alıyor.
    Download
    Demo

    Demo'da DB ayarları yapılmadığı için ve sistemde forum olmadığı için bazı yerlerde hata alabilirsiniz. Kullanım kılavuzu içindedir.

    Saygılar.
  • 29-07-2010, 16:33:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Vbulletin forum sitem olmadığı için indirmedim.Emeğinize sağlık diyorum hemşerim.Birşey soracam.Bazı botlar vbseo'nun aktif olduğu forum sistemlerinden çekemiyor bu botta böyle bir olay var mı? Yoksa sef yapısı ne olursa olsun çekiyor mu bütün konuları?
  • 29-07-2010, 16:36:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ellerinize sağlık hocam, şimdi indirip deniyorum hemen
  • 29-07-2010, 16:40:05
    #4
    indirdim birazdan denerim
  • 29-07-2010, 16:42:13
    #5
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vbulletin forum sitem olmadığı için indirmedim.Emeğinize sağlık diyorum hemşerim.Birşey soracam.Bazı botlar vbseo'nun aktif olduğu forum sistemlerinden çekemiyor bu botta böyle bir olay var mı? Yoksa sef yapısı ne olursa olsun çekiyor mu bütün konuları?
    Malesef hepsinden çekmiyor hocam.

    (%5 - %10'luk bir oran ile çekemediği site olabilir.)
  • 29-07-2010, 20:54:45
    #6
    konu konu çekiyor ama katogori olarak indirmiyor
  • 29-07-2010, 23:34:28
    #7
    Reveloper
    3.8

    veya 4 serisimi hangi seriye uygun?
  • 29-07-2010, 23:43:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Vvarez botu editleyip satmaya kalkmıştın şuan tasarım değişik ancak yine vvareze girer bu paylaşımın.
  • 30-07-2010, 12:30:49
    #9
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.8

    veya 4 serisimi hangi seriye uygun?
    3.8x Uygun.