Bazı arkadaşlar, Kullanici Adi / Sifre bölümüne kendi sitesinin bilgilerini giriyormuş. Arkadaşlar karşı tarafta ki yani konu çekmek istediğiniz sitenin bilgilerini yazacaksınız. Aksi takdirde tabi ki normal olarak hata alırsınız.

Saygılar.