Konu
vBulletin Walkie Konu Çekim Botu
31-07-2010, 12:40:56
#17
Metehan
Bazı arkadaşlar, Kullanici Adi / Sifre bölümüne kendi sitesinin bilgilerini giriyormuş. Arkadaşlar karşı tarafta ki yani konu çekmek istediğiniz sitenin bilgilerini yazacaksınız. Aksi takdirde tabi ki normal olarak hata alırsınız.
Saygılar.