Selamlar arkadaşlar, eğer şimdi vereceğim ayarları tam olarak yaptıysanız ve yine çalışmıyorsa. O siteden konu çekemiyorsunuz demektir. PM ile ulaşırsanız konu çekebileceğiniz kaynaksız bir site verebilirim.

ayarlar.php'den Forumunuzda konular kimin hesabına eklenecekse onu ayarlayın.

// Foruma verileri ekleyecek kullanıcı ismi
$forum_member="Walkie";

Bot adresini sonunda / olacak şekilde ayarlayın.

// Bot adresi
$bot_adres="http://localhost/forum/bot/";

Lütfen buraya dikkat ediniz site adresi girerken %100 sonuna / işareti koyunuz.

bilgiler.php'de Şu kısma kendi db ayarlarınızı yazın.

$mysqlhost="localhost";
$mysqluser="kullanici";
$mysqlpass="123456";
$mysqldatabase="forum";

DB ayarlarını yanlış yaparsanız hiçbir işlem yapamazsınız, kullanamazsınız.

DB ayarlarını yaptıktan sonra bot sayfasına gidin,
Veritabanı tablosunu kurmak için buraya tıklayın yazar tıklayıp /installphp'den veritabanına tabloları ekleyin.

Bu kadar, eğer dediğim gibi bütün ayarları yaptığınızdan eminseniz ya bir yeri atlıyorsunuzdur, ya da konu çekmek istediğiniz sitede koruma vardır. PM'den ulaşın kaynaksız konu çekebileceğiniz 1 site vereyim.

Saygılar.