• 12-02-2026, 02:28:04
    #19
    turuncuajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Dosyalar güncellendi hatalar giderildi. Yeniden indirip kurabilirsiniz. Link güncellendi. Veri tabanı güncellemesi yapınız.(Taksit Takip ve Borç Alacak modülleri için) @ULUAY; @dogantuysuz; @podos;
    • Yeni Özellikler Eklendi
    • Taksit takip ve Borç / Alacak kısımları eklendi. [Ayarlar modüller kısmından açıp kapatabilirsiniz kullanmıyor iseniz.] @MuratCENGEL;
    • Fatura ve Teklif sayfalarına hızlı müşteri ekleme seçeneği eklendi. @RelaxBlue;
    • Özet sayfasına hızlı gelir/gider ekleme butonu eklendi. @RelaxBlue;
    • Ürün eklemede KDV veya KDV'siz hangisi girilirse girilsin otomatik olarak KDV ayarlanıyor. @dogantuysuz;
    Hocam ürün eklemede hala sorun var
  • 12-02-2026, 02:40:17
    #20
    Düzeltildi . Link güncellendi.

    ULUAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ürün eklemede hala sorun var
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aborç girmeye çalışıyorum ama 3 karekterden fazla girmiyor bilgine

    26757 yazmak istiyorum aslında oraya
  • 12-02-2026, 14:37:04
    #21
    Sistem başarılı gözüküyor, tasarımda gayet güzel fakat eksik çok.
    Dropdown menüler geliştirilebilir, daha modern ve efektif bir hale getirilebilir.
    Active menü aşağıdaki şekilde olursa daha düzgün gözükecektir.

    "Net Kasa" bölümünde yer alan ana rakam siyah renkte olmamış onunda diğer textler gibi beyaz olması gerekiyor, tasarım bütünlüğünü bozuyor gibi.

    Bu iki değişiklik bile bütünlük olarak çok şey kazandırıyor, ince ayrıntılar son kullanıcı açısından oldukça önemlidir. Başarılar.
  • 12-02-2026, 15:05:51
    #22
    Başarılarınızın devamını dilerim güzel tasarım.
  • 12-02-2026, 15:23:05
    #23
    IWS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılarınızın devamını dilerim güzel tasarım.

    Teşekkürler ilk attığınız cevabı gördüm. Keşke sadece logo değiştirselermiş adamlar notlara küfürler hakaretler yağdırmış. Demo kullanımı kaldırdım gerek yok öyle insanlar için sunucumda veri tutmaya. Demo isteyen olursa pm ile vereceğim ki kim girdi bileyim.
  • 12-02-2026, 15:23:42
    #24
    tworun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem başarılı gözüküyor, tasarımda gayet güzel fakat eksik çok.
    Dropdown menüler geliştirilebilir, daha modern ve efektif bir hale getirilebilir.
    Active menü aşağıdaki şekilde olursa daha düzgün gözükecektir.

    "Net Kasa" bölümünde yer alan ana rakam siyah renkte olmamış onunda diğer textler gibi beyaz olması gerekiyor, tasarım bütünlüğünü bozuyor gibi.

    Bu iki değişiklik bile bütünlük olarak çok şey kazandırıyor, ince ayrıntılar son kullanıcı açısından oldukça önemlidir. Başarılar.
    Bir sonraki güncellemede aklımızda bulunsun.
  • 12-02-2026, 15:26:43
    #25
    turuncuajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler ilk attığınız cevabı gördüm. Keşke sadece logo değiştirselermiş adamlar notlara küfürler hakaretler yağdırmış. Demo kullanımı kaldırdım gerek yok öyle insanlar için sunucumda veri tutmaya. Demo isteyen olursa pm ile vereceğim ki kim girdi bileyim.
    Ben ilk başta başkası yaptı sandım. Sonra logo ismini google a yazınca dedim birisinin firmasına herhalde demo gösteriyorsun. Sen yapıyorsun diye lafımı geri aldım ama memleket gerçekten karaktersiz kaynıyormuş. Demoyu sen yine herkese açık yap. Sadece tıklanabilir özelliklerini disabled yap. İnsanlar nasıl çalıştığını görsün.
  • 12-02-2026, 15:38:08
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Demo açılmıyor
  • 12-02-2026, 17:03:31
    #27
    IWS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilk başta başkası yaptı sandım. Sonra logo ismini google a yazınca dedim birisinin firmasına herhalde demo gösteriyorsun. Sen yapıyorsun diye lafımı geri aldım ama memleket gerçekten karaktersiz kaynıyormuş. Demoyu sen yine herkese açık yap. Sadece tıklanabilir özelliklerini disabled yap. İnsanlar nasıl çalıştığını görsün.
    Bosscoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo açılmıyor
    demo linki eklenmiştir.