turuncuajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler ilk attığınız cevabı gördüm. Keşke sadece logo değiştirselermiş adamlar notlara küfürler hakaretler yağdırmış. Demo kullanımı kaldırdım gerek yok öyle insanlar için sunucumda veri tutmaya. Demo isteyen olursa pm ile vereceğim ki kim girdi bileyim.
Ben ilk başta başkası yaptı sandım. Sonra logo ismini google a yazınca dedim birisinin firmasına herhalde demo gösteriyorsun. Sen yapıyorsun diye lafımı geri aldım ama memleket gerçekten karaktersiz kaynıyormuş. Demoyu sen yine herkese açık yap. Sadece tıklanabilir özelliklerini disabled yap. İnsanlar nasıl çalıştığını görsün.