IWS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılarınızın devamını dilerim güzel tasarım.

Teşekkürler ilk attığınız cevabı gördüm. Keşke sadece logo değiştirselermiş adamlar notlara küfürler hakaretler yağdırmış. Demo kullanımı kaldırdım gerek yok öyle insanlar için sunucumda veri tutmaya. Demo isteyen olursa pm ile vereceğim ki kim girdi bileyim.