Ben ilk başta başkası yaptı sandım. Sonra logo ismini google a yazınca dedim birisinin firmasına herhalde demo gösteriyorsun. Sen yapıyorsun diye lafımı geri aldım ama memleket gerçekten karaktersiz kaynıyormuş. Demoyu sen yine herkese açık yap. Sadece tıklanabilir özelliklerini disabled yap. İnsanlar nasıl çalıştığını görsün.