bomba 2 vbullletin konu botlari
25
●1.761
- 24-09-2009, 08:37:22Üyeliği durdurulduYaptığınız ayıp arkadaşım. Sen mi yazdın bunları ? neden dağıyorsun babanın malıymış gibi. Bunlar lisans a tarafımca yazdırılmış botlardır. Lisans (Tan)Şuanda askerde diye herkes çok rahat sanırım.Dağıtılması ve satılması yasaktır Bu botların.. İlla laf mı söylememiz gerekiyor.
Konuyu Lütfen Kapatın.
- 24-09-2009, 20:28:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.evet benimde dikkatimi çekmişti bu lisans meselesi orada lisans .. diye bir alan vardı bende dedim madem lisanslı nasıl dağıtıyolar ama merak etme botlarda ufal tefek düzenlemeler yapılmış ve kod hatalı var vb nin tablo yapısına uymuyor kolay kolay herkes kullanamaz
- 29-09-2009, 06:52:27Üyeliği durduruldudostum bunlar bende yıllardır var senden once bende aldım evet babamın malı paramla aldım ama malesef herkes dagitinca r10 tek ben dagitmadim yani benimde yapacak cok biseyim kalmadi dagittim zaten kımse calıstıramıyor oyle lisans filanda gerekmıyor gereksiz yere paylasimlarima -rep veren arkadaslar yuzunden nasıl calismasi gerektigini anlatmadim zaten her hosta calısmıyor bu botlar ve inan tek dagitan ben degilim ben parasini odedıkten 1 hafta sonra botlar dagitildi yazan arkadas odesin botumun parasini ozaman ona gelince herkes susar tabiEfsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pordon nerede lisans var ben goremedim kuzum yoksa sen konuları yada botlarimi karistirdin yada benmi karistirdimNEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2009, 02:04:04Karıştıran kişi tam karşımda, php sayfaların içerisinde hemen kodlamanın üst kısmında lisans ... bilmem kim yapmıştır diye bir ibare var.
"dostum bunlar bende yıllardır var senden once bende aldım" demişsin ancak kodlamanın içerisinde bile "lisans" ile iligli bir satırın geçtiğinden haberin yok ? - 07-10-2009, 16:17:32Üyeliği durdurulduben kodekmıyımkı acıp kodlamanin icine bakacamNEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para ile aldım ben aldıktan sonra dagitildi hemde r10 da bile var istersen konusunuda bulurum ben satın aldıktan sonra dagitilmasina izin verin ama ben dagitinca olmasin olacak sey degil