NEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karıştıran kişi tam karşımda, php sayfaların içerisinde hemen kodlamanın üst kısmında lisans ... bilmem kim yapmıştır diye bir ibare var.
"dostum bunlar bende yıllardır var senden once bende aldım" demişsin ancak kodlamanın içerisinde bile "lisans" ile iligli bir satırın geçtiğinden haberin yok ?
ben kodekmıyımkı acıp kodlamanin icine bakacam
para ile aldım ben aldıktan sonra dagitildi hemde r10 da bile var istersen konusunuda bulurum ben satın aldıktan sonra dagitilmasina izin verin ama ben dagitinca olmasin olacak sey degil