Yaptığınız ayıp arkadaşım. Sen mi yazdın bunları ? neden dağıyorsun babanın malıymış gibi. Bunlar lisans a tarafımca yazdırılmış botlardır. Lisans (Tan)Şuanda askerde diye herkes çok rahat sanırım.Dağıtılması ve satılması yasaktır Bu botların.. İlla laf mı söylememiz gerekiyor.

Konuyu Lütfen Kapatın.