evet benimde dikkatimi çekmişti bu lisans meselesi orada lisans .. diye bir alan vardı bende dedim madem lisanslı nasıl dağıtıyolar ama merak etme botlarda ufal tefek düzenlemeler yapılmış ve kod hatalı var vb nin tablo yapısına uymuyor kolay kolay herkes kullanamaz