• 24-09-2009, 02:00:55
    #19
    anlatsaydın faydalı olurdu bu şekilde herkes kullanamaz.
  • 24-09-2009, 08:37:22
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Yaptığınız ayıp arkadaşım. Sen mi yazdın bunları ? neden dağıyorsun babanın malıymış gibi. Bunlar lisans a tarafımca yazdırılmış botlardır. Lisans (Tan)Şuanda askerde diye herkes çok rahat sanırım.Dağıtılması ve satılması yasaktır Bu botların.. İlla laf mı söylememiz gerekiyor.

    Konuyu Lütfen Kapatın.
  • 24-09-2009, 20:28:25
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet benimde dikkatimi çekmişti bu lisans meselesi orada lisans .. diye bir alan vardı bende dedim madem lisanslı nasıl dağıtıyolar ama merak etme botlarda ufal tefek düzenlemeler yapılmış ve kod hatalı var vb nin tablo yapısına uymuyor kolay kolay herkes kullanamaz
  • 29-09-2009, 06:52:27
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız ayıp arkadaşım. Sen mi yazdın bunları ? neden dağıyorsun babanın malıymış gibi. Bunlar lisans a tarafımca yazdırılmış botlardır. Lisans (Tan)Şuanda askerde diye herkes çok rahat sanırım.Dağıtılması ve satılması yasaktır Bu botların.. İlla laf mı söylememiz gerekiyor.
    Konuyu Lütfen Kapatın.
    dostum bunlar bende yıllardır var senden once bende aldım evet babamın malı paramla aldım ama malesef herkes dagitinca r10 tek ben dagitmadim yani benimde yapacak cok biseyim kalmadi dagittim zaten kımse calıstıramıyor oyle lisans filanda gerekmıyor gereksiz yere paylasimlarima -rep veren arkadaslar yuzunden nasıl calismasi gerektigini anlatmadim zaten her hosta calısmıyor bu botlar ve inan tek dagitan ben degilim ben parasini odedıkten 1 hafta sonra botlar dagitildi yazan arkadas odesin botumun parasini ozaman ona gelince herkes susar tabi

    NEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet benimde dikkatimi çekmişti bu lisans meselesi orada lisans .. diye bir alan vardı bende dedim madem lisanslı nasıl dağıtıyolar ama merak etme botlarda ufal tefek düzenlemeler yapılmış ve kod hatalı var vb nin tablo yapısına uymuyor kolay kolay herkes kullanamaz
    pordon nerede lisans var ben goremedim kuzum yoksa sen konuları yada botlarimi karistirdin yada benmi karistirdim
  • 07-10-2009, 02:04:04
    #23
    Karıştıran kişi tam karşımda, php sayfaların içerisinde hemen kodlamanın üst kısmında lisans ... bilmem kim yapmıştır diye bir ibare var.

    "dostum bunlar bende yıllardır var senden once bende aldım" demişsin ancak kodlamanın içerisinde bile "lisans" ile iligli bir satırın geçtiğinden haberin yok ?
  • 07-10-2009, 16:17:32
    #24
    Üyeliği durduruldu
    NEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karıştıran kişi tam karşımda, php sayfaların içerisinde hemen kodlamanın üst kısmında lisans ... bilmem kim yapmıştır diye bir ibare var.
    "dostum bunlar bende yıllardır var senden once bende aldım" demişsin ancak kodlamanın içerisinde bile "lisans" ile iligli bir satırın geçtiğinden haberin yok ?
    ben kodekmıyımkı acıp kodlamanin icine bakacam
    para ile aldım ben aldıktan sonra dagitildi hemde r10 da bile var istersen konusunuda bulurum ben satın aldıktan sonra dagitilmasina izin verin ama ben dagitinca olmasin olacak sey degil
  • 07-10-2009, 17:21:30
    #25
    Üyeliği durduruldu
    tşk ederim olmazsa ö.m ile bildiririm
  • 07-10-2009, 17:27:26
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Column count doesn't match value count at row 1 Thread tablosu

    hatası verdi kardeş