• 15-09-2009, 04:03:10
    #19
    fitre olarak mp3 scripti verebilirsiniz arkadaşa bunda sinirlenecek ne varki xD
  • 15-09-2009, 04:28:42
    #20
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fitre olarak mp3 scripti verebilirsiniz arkadaşa bunda sinirlenecek ne varki xD
    Sıfırdan yazda ver hem biz kullanalım hemde Arkadaş
  • 15-09-2009, 04:30:44
    #21
    supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bana bunların yapımcısı yada resmi bayisini olduğunu göster söz bende sana fatura ve lisansları göstereyim.
    konu açanın söylediği kadar mantıksız bir yazı yazmışsınız

    yanlışları göstermek için illa asıl hak sahibi olmaya gerek yok
  • 15-09-2009, 04:46:58
    #22
    Kusura bakmayın ama herkes hata yapabilir. Bu kadar üstüne gitmenize gerek yok. 1 kişi yorum yapıyor herkes ardından aynı şeyleri tekrarlamış durmuş bu kadar üstüne gitmeyin kişinin eminim oda okuyunca özür diler.
  • 15-09-2009, 20:43:19
    #23
    alın size kendını süper zeka sanan bir arkadas herkes bilir türk insanı duygusaldır buna ramazan ayı da eklenınce boyle süper zekalar piyasaya cıkar sitede zaten paylasımlar var yok begenmıyorum dıyorsan parana kıyıpta script yazdır bir daha da boyle sacma sapan konular acma acıyosan bile böyle Ramazan Günü yada başka özel gunleri katıpta konu acma
  • 07-12-2009, 11:18:09
    #24
    sadece gülünebilir
  • 09-12-2009, 18:17:37
    #25
    bu ne ya alın işte r10 da boş bir polemik ve boş bir 3 sayfalık çöp. arkadaşlar her kategoride 1- 2 konu çöp olmak zorundamı böyle saçma abuk subuk konular r10 da niye barındırılıyor. Gerçi barındırılmayı bırakın kilitlenmiyor bile. Yazık Çok Yazık..
  • 09-12-2009, 19:40:27
    #26
    Üyeliği durduruldu
    google amcana söle o verir
  • 17-12-2009, 20:25:46
    #27
    Üyeliği durduruldu
    kaldırdım