Kusura bakmayın ama herkes hata yapabilir. Bu kadar üstüne gitmenize gerek yok. 1 kişi yorum yapıyor herkes ardından aynı şeyleri tekrarlamış durmuş bu kadar üstüne gitmeyin kişinin eminim oda okuyunca özür diler.