bu ne ya alın işte r10 da boş bir polemik ve boş bir 3 sayfalık çöp. arkadaşlar her kategoride 1- 2 konu çöp olmak zorundamı böyle saçma abuk subuk konular r10 da niye barındırılıyor. Gerçi barındırılmayı bırakın kilitlenmiyor bile. Yazık Çok Yazık..