Mübarek Aydayız (Mp3 Dinle Script Veren'e Teşekkürler Şimdiden
30
●3.119
- 09-09-2009, 22:53:42Üyeliği durdurulduHerkesten özür diliyorum script istediğim için,
- 10-09-2009, 08:51:45ne biçim adamsınız ya,
Mübarek aydayız diyip dini duygulara hitap edip mp3 dinletme scripti istiyorsunuz. Allah kahretsin sizi gibi insanları, başımızdakilerde aynı zihniyette.
Mübarek aydayız, MP3 lerini dinlettiğin insanların haklarını gasp ediyorsun? onu napıcaksın? Bi işi ya tam yapın ya da olmadığınız gibi görünmeyin... Lanet olsun size ve sizin gibi insanlara... - 10-09-2009, 08:54:00bekchi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam ben yazıyordum. Eline sağlık bekchi - 10-09-2009, 09:32:57lafınız doğru doğru olmasınada bende şunu merak ettim.bekchi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullandığın
windows
winamp
winzip yada winrar
cute ftp
mirc
anti virüs
lisanslarını gösterebilirmisin? - 10-09-2009, 09:34:31Arkadaşın sinirlendiği konu o değil..schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun içine ramazan ayını dahil etmesi. - 10-09-2009, 11:41:42Benim dinimi sömürüyorsun he sen , bir daha sömür de göreyim o zaman seni! Ramazan ayıymış. İnsan gibi istesene , ne din sömürüsü yapıyosun!
ne diyorum ya tam yapın ya da hiç yapmayın. Ramazanla - Böyle saçma bir konuyu eşleştirmek niye ?? ben mp3 sitesi sahibiyim zaten ona bakarsan. Benim sinirime giden, dini sömürü yapılması...