ne biçim adamsınız ya,
Mübarek aydayız diyip dini duygulara hitap edip mp3 dinletme scripti istiyorsunuz. Allah kahretsin sizi gibi insanları, başımızdakilerde aynı zihniyette.
Mübarek aydayız, MP3 lerini dinlettiğin insanların haklarını gasp ediyorsun? onu napıcaksın? Bi işi ya tam yapın ya da olmadığınız gibi görünmeyin... Lanet olsun size ve sizin gibi insanlara...
lafınız doğru doğru olmasınada bende şunu merak ettim.
kullandığın
windows
winamp
winzip yada winrar
cute ftp
mirc
anti virüs
lisanslarını gösterebilirmisin?