• 21-12-2008, 19:35:25
    #28
    keşke php olsaydı demeniz çok saçma yıllık 30 40 ytl verip bir windows host alıp krallar gibi scripti kullanın derim php parayla satılan bir çok scripte taş çıkarır
  • 21-12-2008, 19:42:39
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke php olsaydı demeniz çok saçma yıllık 30 40 ytl verip bir windows host alıp krallar gibi scripti kullanın derim php parayla satılan bir çok scripte taş çıkarır
    30-40 ytl haber sitesi barındırılıyormu ilerde site büyüyecek ne olcak linuxun her şey bedava