keşke php olsaydı demeniz çok saçma yıllık 30 40 ytl verip bir windows host alıp krallar gibi scripti kullanın derim php parayla satılan bir çok scripte taş çıkarır
30-40 ytl haber sitesi barındırılıyormu

ilerde site büyüyecek ne olcak linuxun her şey bedava