• 07-12-2008, 03:59:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel görünüyor ama bende keşke php olsa demeden geçemeyeceğim
  • 07-12-2008, 12:46:56
    #11
    php olsa keşke
  • 07-12-2008, 12:51:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yemin ediyorum süper bir script. AMa menüleri hareketli olmadığı için mecburen Çilem Haber kullanıyorum.


    Az bişey daha geliştirilse 10 numara olacak. Mesela üyelik sistemi filan olsa
  • 07-12-2008, 12:54:03
    #13
    Gerçekten çok güzel. Ücretsiz olması da ayrı bir artısı. Üzerinde çalışanların ellerine sağlık.
  • 07-12-2008, 17:49:54
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuyu şimdi gördüm. Şuanda downloada açık olan dosya resmi bir dağıtım değildir. Test amaçlı olarak editörlere dağıtılan sürüm, herkes için downloada açılmıştır. Dolayısıyla hataların olması muhtemeldir.

    Şuanda yayında olmasının tek sebebi test edilebilmesidir. Açıklayamayacağım bazı kişisel sorunlardan dolayı şuanda geliştirmeye devam edemiyorum. Süreyle ilgili bir bilgi de veremem, tek söyleyebileceğim en az 1,5 ay daha scripti elime alamayacağım.
  • 07-12-2008, 20:11:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Scripti yapan arkadaşlar ellerinden geleni yapıyorlar ve geliştirmeyede devam ediyorlar bizlerde fikir ve bilgilerimizle destek verirsek bence çok kişi haber scriptine para ödemekten kurtulabilir... Bu arada scripti yazan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum
  • 07-12-2008, 20:27:25
    #16
    php olsa çok daha fazla kişi kullanırdı ?
  • 07-12-2008, 20:53:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu sürüm beta yanlız haberiniz olsun...Bir çok eksiği olabilir ama v5.2 kullanıyorum onda hiçbir eksik yok.Beta sürümde eminim tam sürüm olarak çıktığında çok kaliteli şekilde olacaktır.
  • 08-12-2008, 14:14:16
    #18
    Ben 5.2 sini kullanıyorum çok çık ama bu yeni sürüm dahada süper gibime geldi bakalım hayırlısı