• 08-12-2008, 14:44:17
    #19
    sagol çok güzel
  • 10-12-2008, 23:47:11
    #20
    Üyeliği durduruldu
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php olsa çok daha fazla kişi kullanırdı ?
    aynen, daha fazla kişi kullanırdı
  • 16-12-2008, 03:58:29
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Şuanda bir arkadaşım sistemi php yapmaya çalışıyor inşallah sonuç alırsak sizlerle paylaşırım.( Şunuda belirtmek isterim asp de 3 farklı veritabanı seçeneği var ve script oldukca hızlı )
  • 16-12-2008, 04:03:14
    #22
    tamamlanmasını dört gözle bekliyoruz. çilem haber çok ağır mydesing i tek geçerim.
  • 21-12-2008, 12:00:01
    #23
    Üyeliği durduruldu
    seo yok mu seo
  • 21-12-2008, 12:40:36
    #24
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten çok güzel bir sürüm teşekkürler
  • 21-12-2008, 14:17:52
    #25
    bu sisremi php ye çevirebilecek yok mu yaw
  • 21-12-2008, 14:39:10
    #26
    ByCeLeBy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seo yok mu seo
    olmaz mı komşu..ayarlarında seo secenegı var.
  • 21-12-2008, 14:45:17
    #27
    Üyeliği durduruldu
    php olsaydı hemen kullancaktım bu sistem için windows host arıyorum