Arkadaşlar bu sürüm beta yanlız haberiniz olsun...Bir çok eksiği olabilir ama v5.2 kullanıyorum onda hiçbir eksik yok.Beta sürümde eminim tam sürüm olarak çıktığında çok kaliteli şekilde olacaktır.