• 12-05-2018, 03:48:40
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hesapsatis.com'u biz yaptık, evet teması themeforesttan yazılımı da wordpressten fakat piyasada bulamazsınız, o siteye özel olarak yazıldı ve o site yazılım değiştirene kadar kimseye satılmayacak. Tabi piyasadaki fırsatçılar aynı temayı kullanarak klonunu yapmışlar, yine de hesapsatis.com'daki özellikleri karşılamıyor.

    Bir ipucu vereyim, bir süre sonra hesapsatis daha profesyonel bir yazılıma geçiş yapacak, beklerseniz
  • 12-05-2018, 04:00:22
    #11
    YORCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesapsatis.com'u biz yaptık, evet teması themeforesttan yazılımı da wordpressten fakat piyasada bulamazsınız, o siteye özel olarak yazıldı ve o site yazılım değiştirene kadar kimseye satılmayacak. Tabi piyasadaki fırsatçılar aynı temayı kullanarak klonunu yapmışlar, yine de hesapsatis.com'daki özellikleri karşılamıyor.

    Bir ipucu vereyim, bir süre sonra hesapsatis daha profesyonel bir yazılıma geçiş yapacak, beklerseniz
    Merhabalar,

    Yeni geçileceği sistemde wordpress gibi hazır alt yapımı acaba?


    Saygılarımızla
  • 12-05-2018, 04:08:33
    #12
    YerelTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Yeni geçileceği sistemde wordpress gibi hazır alt yapımı acaba?


    Saygılarımızla
    Hayır, yeni sistem php bile değil, pek çok özelliği çekirdeğinde barındırdığı için (discord, twitch, skype, telegram gibi ortamlarla birlikte çalışması gibi) C benzeri derlenen bir dil ile yazıldı ve yüksek trafikte dahi mevcut sistemin boş yükte çalışması kadar kaynak tüketiyor.
  • 12-05-2018, 04:12:02
    #13
    YORCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, yeni sistem php bile değil, pek çok özelliği çekirdeğinde barındırdığı için (discord, twitch, skype, telegram gibi ortamlarla birlikte çalışması gibi) C benzeri derlenen bir dil ile yazıldı ve yüksek trafikte dahi mevcut sistemin boş yükte çalışması kadar kaynak tüketiyor.
    Merhaba hocam,

    C benzeri derlenen dil diye bir dil yok yani; C mi C# mı C+ mı C++ mı ne biliyim php mi asp.net mi asp mi yoksa phpdelphi mi veya sadeve delphi mi yani veri tabanı acsess mysql mssql veya birçok veri tabani var şjan yazmadığım tam anlamı ile kullanılan veya birden cok dil varsa nelerdir demek istedim hocam.


    Saygılarımızla
  • 12-05-2018, 04:14:57
    #14
    YerelTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,

    C benzeri derlenen dil diye bir dil yok yani; C mi C# mı C+ mı C++ mı ne biliyim php mi asp.net mi asp mi yoksa phpdelphi mi veya sadeve delphi mi yani veri tabanı acsess mysql mssql veya birçok veri tabani var şjan yazmadığım tam anlamı ile kullanılan veya birden cok dil varsa nelerdir demek istedim hocam.


    Saygılarımızla
    Açıklamak istemediğim için c benzeri yazdım zaten, hoş bu bile kendisini açık ediyor ama neyse.
  • 12-05-2018, 04:21:33
    #15
    YORCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklamak istemediğim için c benzeri yazdım zaten, hoş bu bile kendisini açık ediyor ama neyse.
    Anladım hocam neyse ozaman kolay gelsin ama ne yazarsanız yazın ne şekilde olursa olsun klon oluşması sadece 24 saattir başka kodlama ile artık her fonksiyon her işlev kolayca yapılıyor aynı şekilde html5 css3 ile yapılamıyacak tasarım kopyalanmıyacak işlem ortada yok artık sadece kendiniz ve kariyeriniz açısından sizi etkiler gelişmenizi sağlar öbür yandan istediğiniz fonksiyonu işlevi yapın tek olamazsınız ki bu çağda imkansız hocam. Ama genede kolay gelsin emeğinize sağlık inşallah emek karşılığınızı fazlası ile alırsınız.

    Saygılarımızla
    Yerel Teknoloji
  • 12-05-2018, 04:24:12
    #16
    YerelTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam neyse ozaman kolay gelsin ama ne yazarsanız yazın ne şekilde olursa olsun klon oluşması sadece 24 saattir başka kodlama ile artık her fonksiyon her işlev kolayca yapılıyor aybı şrkilde html5 css3 ile yapılamıyacak tasarım kopyalanmıyacaköişlem ortada yok artık sadece kendiniz ve kariyeriniz açısından sizi etkiler gelişmenizi sağlar öbür yandan istediğiniz fonksiyonu işlevi yapın tek olamazsınjz ki bu çağda imkansız hocam. Ama genede kolay gelsin emeğinize sağlık inş emek karşılığınızı fazlası ile alırsınız.

    Saygılarımızla
    Yerel Teknoloji
    Gece gece güldürdünüz hocam, özellikle bu yazılıma 550 TL fiyat biçmeniz ve c benzeri olarak delphi vs. göstermeniz, teşekkür ederim size de başarılar dilerim.
    Umarım 24 saatte yazılımlarınız klonlanmaz ve 500 liralık müşterileriniz bol olur.

    İyi çalışmalar dilerim.
  • 12-05-2018, 04:29:17
    #17
    YORCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece gece güldürdünüz hocam, özellikle bu yazılıma 550 TL fiyat biçmeniz ve c benzeri olarak delphi vs. göstermeniz, teşekkür ederim size de başarılar dilerim.
    Umarım 24 saatte yazılımlarınız klonlanmaz ve 500 liralık müşterileriniz bol olur.

    İyi çalışmalar dilerim.
    Pardon ama yanlış bir tabir ve anlayış içindesiniz wordpress lik bir sistem 500tl biçtim dışarda eklentiside kendiside ücretsiz lütfen yanlış bir düşüncede olunmasın o, c veya delpi veya özel yazılımların fiyatları 500tl olucaksa biz kapatalım gidelim piyasadan ki bizde sıfır özel yazılım yazan bir firmayız asla wordpress miş yok başka hazır varez sistemden editleme alıntı yapmamaktayız.

    siteye sağ tuş kaynak görüntülede wordpress oldugu apacık ortada bu yüzden bu fiyatı biçtik sizin özel yazılım dediğiniz hizmetlerin fiyatı fonksiyonuna özelliğine göre değişir bunuda bilsenizde söylemek isterim

    şunuda demek isterim google eğiticisinde eğitilipte(Her programcıya yazılımcıya kodere piyasadaki her kişye saygımız sonsuzdur,yanlış anlaşılmasın yazdıklarımız kimseyi asla küçültmek veya küçük düşürme amacında değiliz.) bu piyasada olanlardan değilim lise ve üniversite bilgisayar masaüstü web programlama diploması olan ve okulları 1. si olarak bitiren üstüne doktora yapan bunun yanı sıra bu piyasada 15 seneden beri var olan bir kullanıcıyım.


    Üyeliğim yeni bir üyelik sadece.

    Saygılarımla
    Yerel Teknoloji
  • 12-05-2018, 04:37:45
    #18
    Konu yanlış yerlere gidiyor, keşke en başından bana özel mesaj atsaydınız ben sizinle bu konuları sabaha kadar, ki zaten sabah olmuş o zaman öğleye kadar konuşurdum büyük bir zevkle, çünkü muhtemelen gülüyor olacağım. Son diyeceğim de şudur; zaten wordpress ne ki... Size 500 liralık işlerinizde kolaylıklar dilerim.