Anladım hocam neyse ozaman kolay gelsin ama ne yazarsanız yazın ne şekilde olursa olsun klon oluşması sadece 24 saattir başka kodlama ile artık her fonksiyon her işlev kolayca yapılıyor aybı şrkilde html5 css3 ile yapılamıyacak tasarım kopyalanmıyacaköişlem ortada yok artık sadece kendiniz ve kariyeriniz açısından sizi etkiler gelişmenizi sağlar öbür yandan istediğiniz fonksiyonu işlevi yapın tek olamazsınjz ki bu çağda imkansız hocam. Ama genede kolay gelsin emeğinize sağlık inş emek karşılığınızı fazlası ile alırsınız.
Saygılarımızla
Yerel Teknoloji
Gece gece güldürdünüz hocam, özellikle bu yazılıma 550 TL fiyat biçmeniz ve c benzeri olarak delphi vs. göstermeniz, teşekkür ederim size de başarılar dilerim.
Umarım 24 saatte yazılımlarınız klonlanmaz ve 500 liralık müşterileriniz bol olur.
İyi çalışmalar dilerim.