YORCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıklamak istemediğim için c benzeri yazdım zaten, hoş bu bile kendisini açık ediyor ama neyse.
Anladım hocam neyse ozaman kolay gelsin ama ne yazarsanız yazın ne şekilde olursa olsun klon oluşması sadece 24 saattir başka kodlama ile artık her fonksiyon her işlev kolayca yapılıyor aynı şekilde html5 css3 ile yapılamıyacak tasarım kopyalanmıyacak işlem ortada yok artık sadece kendiniz ve kariyeriniz açısından sizi etkiler gelişmenizi sağlar öbür yandan istediğiniz fonksiyonu işlevi yapın tek olamazsınız ki bu çağda imkansız hocam. Ama genede kolay gelsin emeğinize sağlık inşallah emek karşılığınızı fazlası ile alırsınız.

Saygılarımızla
Yerel Teknoloji