Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konu yanlış yerlere gidiyor, keşke en başından bana özel mesaj atsaydınız ben sizinle bu konuları sabaha kadar, ki zaten sabah olmuş o zaman öğleye kadar konuşurdum büyük bir zevkle, çünkü muhtemelen gülüyor olacağım. Son diyeceğim de şudur; zaten wordpress ne ki... Size 500 liralık işlerinizde kolaylıklar dilerim.