• 03-02-2010, 13:53:02
    #19
    bence her iki resimde de tenler arası renk farkı var,başka bi deyişle ten uyumu yok polatla aranızda ama eline saglık yinede güzel diyebilirim.
  • 03-02-2010, 15:20:36
    #20
    tenler arası fark var ve ilk resimde boyun ile kafa orantısız montaj oldugu çok belirgin ya vücudu hafif küçült yada kafayı büyüt başarılar
  • 03-02-2010, 19:00:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence her iki resimde de tenler arası renk farkı var,başka bi deyişle ten uyumu yok polatla aranızda ama eline saglık yinede güzel diyebilirim.
    Ten uyumu için çok uğraştım ctrl+b vs. ama gene de bu kadar yapabildim Daha iyi bir sonuç için(ten rengi sorunu) ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olsanız
  • 03-02-2010, 19:02:56
    #22
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence her iki resimde de tenler arası renk farkı var,başka bi deyişle ten uyumu yok polatla aranızda ama eline saglık yinede güzel diyebilirim.
    MeyaBilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tenler arası fark var ve ilk resimde boyun ile kafa orantısız montaj oldugu çok belirgin ya vücudu hafif küçült yada kafayı büyüt başarılar
    Teşekkürler
  • 03-02-2010, 21:12:29
    #23
    Feather olayı seçtiğin alanı keserken kestiğin alanın dış kısmına yumuşaklık vererek keskinliği azaltan olaydır.
    Feather değerinin ise CTRL + ALT + D tuşları ile 0 ile 2 oranları arasında vererek en iyi sonucu elde edebilirsiniz.
  • 03-02-2010, 23:10:48
    #24
    Taka99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ten uyumu için çok uğraştım ctrl+b vs. ama gene de bu kadar yapabildim Daha iyi bir sonuç için(ten rengi sorunu) ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olsanız
    hocam,herşey bi tarafa bu montajda kafanın tamamını almak yerine yüzü alman daha iyi oluyor.açıkcası uzun zamandır ilgilenmiyorum photoshopla ve aklımda pek bişey kalmadı şuan ama o şekilde çok daha başarılı sonuçlar çıkıyor.
  • 28-06-2010, 15:59:19
    #25
    İlk olmasına rağmen çok iyi.
    Ellerine sağlık
  • 30-06-2010, 15:25:58
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Taka99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Bu da 2.montajım

    1.süper ama 2.yi beğenmedim kulakları kesmişsin ucundan kotu gozukuyor
  • 19-07-2010, 14:18:56
    #27
    İlk çalışma için gayet başarılı. İlk yazmasaydın söylerdim bişeyler