ama eline saglık yinede güzel diyebilirim.
İlk Montajım...
26
●2.188
- 03-02-2010, 19:00:46Üyeliği durdurulduTen uyumu için çok uğraştım ctrl+b vs. ama gene de bu kadar yapabildimfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha iyi bir sonuç için(ten rengi sorunu) ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olsanız
- 03-02-2010, 19:02:56Üyeliği durduruldufatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürlerMeyaBilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2010, 23:10:48hocam,herşey bi tarafa bu montajda kafanın tamamını almak yerine yüzü alman daha iyi oluyor.açıkcası uzun zamandır ilgilenmiyorum photoshopla ve aklımda pek bişey kalmadı şuan ama o şekilde çok daha başarılı sonuçlar çıkıyor.Taka99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2010, 15:25:58Üyeliği durdurulduTaka99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.süper ama 2.yi beğenmedim
kulakları kesmişsin ucundan kotu gozukuyor
başarılar
Daha iyi bir sonuç için(ten rengi sorunu) ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olsanız 