Konu
İlk Montajım...
03-02-2010, 19:02:56
#22
Taka99
Üyeliği durduruldu
fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence her iki resimde de tenler arası renk farkı var,başka bi deyişle ten uyumu yok polatla aranızda
ama eline saglık yinede güzel diyebilirim.
MeyaBilişim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tenler arası fark var ve ilk resimde boyun ile kafa orantısız montaj oldugu çok belirgin ya vücudu hafif küçült yada kafayı büyüt
başarılar
Teşekkürler