Ten uyumu için çok uğraştım ctrl+b vs. ama gene de bu kadar yapabildim

Daha iyi bir sonuç için(ten rengi sorunu) ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olsanız
hocam,herşey bi tarafa bu montajda kafanın tamamını almak yerine yüzü alman daha iyi oluyor.açıkcası uzun zamandır ilgilenmiyorum photoshopla ve aklımda pek bişey kalmadı şuan ama o şekilde çok daha başarılı sonuçlar çıkıyor.