Konu
İlk Montajım...
03-02-2010, 13:53:02
#19
fatihbaz
bence her iki resimde de tenler arası renk farkı var,başka bi deyişle ten uyumu yok polatla aranızda
ama eline saglık yinede güzel diyebilirim.