bence her iki resimde de tenler arası renk farkı var,başka bi deyişle ten uyumu yok polatla aranızda

ama eline saglık yinede güzel diyebilirim.
Ten uyumu için çok uğraştım ctrl+b vs. ama gene de bu kadar yapabildim

Daha iyi bir sonuç için(ten rengi sorunu) ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olsanız