fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence her iki resimde de tenler arası renk farkı var,başka bi deyişle ten uyumu yok polatla aranızda ama eline saglık yinede güzel diyebilirim.
Ten uyumu için çok uğraştım ctrl+b vs. ama gene de bu kadar yapabildim Daha iyi bir sonuç için(ten rengi sorunu) ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olsanız