• 25-11-2009, 14:17:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her mesajda bu reklamı yapıyorsunuz, site sizin mi yoksa arkadaşınızın mı ? Sizin ise boşuna burada başkasıymış gibi göstermeyin ve kendi adınıza teklif sunun, yok sizin değil de arkadaşınız yada tanıdığınızın ise enteresan karşılıyorum. Her konuya girip bu mesajları yazmanızı. Anti parantez gösterdiğiniz site hiçde başarılı bir site değil. Yanlış anlaşılmasın size ve metro bilişim'e bir kastım yok. Ama her konuya spam yapar gibi bu mesajı atmanız dikkatimi çekti.

    Konu sahibi arkadaştan özür diliyorum, bu duruma tepkimi koymam gerekirdi.
    Tamda bunu söyleyecektim. Madem firmayı tanımıyorsun niye sürekli tanıtımını yapıyorsun. Üstelik okadarda iyi işler çıkartmıyorlar referanslarına göre Metrobilisim sizin ise kendi adınıza teklif verin. Yani başkası gibi yapıp o siteye gönderince. Müşteri illa o siteden yaptırır diye birşey yokki. Siz göndersenizde,kendi teklifinizi sunsanızda yine düşüncesi değişmez..

    Yanlış birşey söylediysem affola..
  • 25-11-2009, 14:34:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamda bunu söyleyecektim. Madem firmayı tanımıyorsun niye sürekli tanıtımını yapıyorsun. Üstelik okadarda iyi işler çıkartmıyorlar referanslarına göre Metrobilisim sizin ise kendi adınıza teklif verin. Yani başkası gibi yapıp o siteye gönderince. Müşteri illa o siteden yaptırır diye birşey yokki. Siz göndersenizde,kendi teklifinizi sunsanızda yine düşüncesi değişmez..

    Yanlış birşey söylediysem affola..
    hayır bu firma benim degil ben web tasarımdan hiç anlamam beni bilen bilir her kelimemde her cümlemde sölerim bu firmaları çok iyi tanıdıgım için ve bana gelipde tasarım işteyen script işteyen olursa konu açarsa bize yöneldirebilirsiniz dedikleri için ben yönlendirme yaptım bund abu kadar büyütülecek bir sey yokki + kimsenin elinden de müsterisini alan biri yapım da yok sadece burası ile görüsebilirsiniz dedim yani lütfen bu kadar uzatmanın anlamı yok bence.
  • 25-11-2009, 21:44:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Müşteri alıyorsunuz demedik ( açıkcası o sitedeki referanslara bakacak olunursa müşteri kaybeden onlar olur ) ve öyle bir telaşımızda yok Allaha şükür, belki iyi niyetle yaptınız ve bu yaptığınızda yasak değil ancak her gördüğünüz konuya spam yapar gibi bu mesajları atmanız ilgimi çekti. Yoksa başka bir sorun yok, anlayışla cevap yazıp hemen saldırıya geçmediğiniz içinde teşekkürler.