Herkese merhaba;
Bir musterim icin e-ticaret sistemi ve uzerine tasarım yapabilecek arkadaslar veya firmalar aranmaktadır.
E-Ticaret sistemi Ozellikleri
* Ürün Gösterimi
* Menü - Modüller
* Üyelik Ayarları
* Meta Etiketkeleri & Arama Motoru Optimizasyonu Sistemi
* İçerik ve Tasarım Ayarları
* Kur ve KDV Ayarları
* İndirim Promosyon Ayarları
* Havale Ayarları
* Kargo Ayarları
* Yorum Ayarları
* Kullanıcı, Yetkilendirme Tanımları
* Kredi Kartı, Banka, Ödeme Tanımları(Sanal Pos-3D Secure)
* İndirim, Kupon, Para Puan, Kampanya Tanımları
* Anket, Haberler, İçerik Sayfaları Tanımları
* Detaylı Arama, Stok Uyarı Kriterleri
* Ürün, Kategori, Marka, Stok Yönetimi
* Üye Yönetimi
* Online Sipariş Yönetimi
* Esnek Grafik Arayüz Yönetimi
* Entegrasyon Yönetim
* Rapor ve İstatistikler
* Yedekleme Bakım
* Yardım & Destek
İlgilenen arkadasların benimle ozel mesaj yolu ile irtibata gecmeleri rica olunur.(Lutfen irtibata gecerken referanslarınızı gosteriniz))Butce ile herhangibirsey yazmıyorum,emeginizn karsılıgı olarak neyi uygun goruyorsanız soylemiz yeterlidir)
İyi Çalışmalar,
Tasarım ve E-ticaret sistemi
11
●577
- 24-11-2009, 16:47:27Üyeliği durduruldumerhabalar www.metrobilisim.com irfan beyler'ile görüsmenizi öneririm kendilerini izmirde kanıtlamış bir firmadır.
- 24-11-2009, 20:53:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Her mesajda bu reklamı yapıyorsunuz, site sizin mi yoksa arkadaşınızın mı ? Sizin ise boşuna burada başkasıymış gibi göstermeyin ve kendi adınıza teklif sunun, yok sizin değil de arkadaşınız yada tanıdığınızın ise enteresan karşılıyorum. Her konuya girip bu mesajları yazmanızı. Anti parantez gösterdiğiniz site hiçde başarılı bir site değil. Yanlış anlaşılmasın size ve metro bilişim'e bir kastım yok. Ama her konuya spam yapar gibi bu mesajı atmanız dikkatimi çekti.kurthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi arkadaştan özür diliyorum, bu duruma tepkimi koymam gerekirdi. - 24-11-2009, 22:44:27NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısını ben de diyecektim tepkini koymana ben de sevindim. Dediklerine aynen katılıyorum.
- 25-11-2009, 12:33:53Üyeliği durdurulduNOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu firma ile kesinlikle alakam yoktur kendileri izmirde bende denizlideyim kendileri ile msn den tanısmıslıgımız vardır araçtırabilirsiniz + ben bu firmanın reklamını yapmıyorum sadece öneri sundum merak etmeyin reklam yapacak olsam daha bir çok reklamı yapılacak daha büyük firmalar var merak etmeyin. - 25-11-2009, 12:37:53Üyeliği durduruldue-ticaret sitesi için tasarım yapabilirim. referanslarım www.deniz-web.com/tasarim adresinden bakabilirsiniz.
Aynısını ben de diyecektim tepkini koymana ben de sevindim. Dediklerine aynen katılıyorum.