merhabalar
www.metrobilisim.com irfan beyler'ile görüsmenizi öneririm kendilerini izmirde kanıtlamış bir firmadır.
Her mesajda bu reklamı yapıyorsunuz, site sizin mi yoksa arkadaşınızın mı ? Sizin ise boşuna burada başkasıymış gibi göstermeyin ve kendi adınıza teklif sunun, yok sizin değil de arkadaşınız yada tanıdığınızın ise enteresan karşılıyorum. Her konuya girip bu mesajları yazmanızı. Anti parantez gösterdiğiniz site hiçde başarılı bir site değil. Yanlış anlaşılmasın size ve metro bilişim'e bir kastım yok. Ama her konuya spam yapar gibi bu mesajı atmanız dikkatimi çekti.
Konu sahibi arkadaştan özür diliyorum, bu duruma tepkimi koymam gerekirdi.