kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamda bunu söyleyecektim. Madem firmayı tanımıyorsun niye sürekli tanıtımını yapıyorsun. Üstelik okadarda iyi işler çıkartmıyorlar referanslarına göre Metrobilisim sizin ise kendi adınıza teklif verin. Yani başkası gibi yapıp o siteye gönderince. Müşteri illa o siteden yaptırır diye birşey yokki. Siz göndersenizde,kendi teklifinizi sunsanızda yine düşüncesi değişmez..

Yanlış birşey söylediysem affola..
hayır bu firma benim degil ben web tasarımdan hiç anlamam beni bilen bilir her kelimemde her cümlemde sölerim bu firmaları çok iyi tanıdıgım için ve bana gelipde tasarım işteyen script işteyen olursa konu açarsa bize yöneldirebilirsiniz dedikleri için ben yönlendirme yaptım bund abu kadar büyütülecek bir sey yokki + kimsenin elinden de müsterisini alan biri yapım da yok sadece burası ile görüsebilirsiniz dedim yani lütfen bu kadar uzatmanın anlamı yok bence.